donderdag 29 september 2011

Inside Design Amsterdam 2011

Afgelopen vrijdag ben ik naar Amsterdam geweest voor Inside Design. Het was dit jaar op IJburg. Zowiezo leuk om daar eens rond te lopen. Maar waar Inside Design vooral omgaat is natuurlijk inspiratie opdoen! Lekker een dag naar mooie dingen kijken.

Een kleine impressie.




Plant huizen Cottage Town van Ontwerpduo. Papieren huizen om te bouwen en in je planten te zetten. Ik zet al jaren dingen bij mijn planten en dit maakt mij erg vrolijk!



Prachtige kleuren in het Histor huis. En deze geweldige kast radio! 


Ok. Niets te maken met design, maar wel een mooi plaatje. Surfen met zo'n lucht...



Onderste foto is een deel van een meubelexpo van Slowwood. Een fries meubelmerk met stoere ontwerpen. Ik wil wel een bijzettafel...


Een deel van de Pop-up gallery door Studio Aandacht.


Poppetjes van Tweelink.


Een mooi houten kast voor alle keukenspullen. Mag ik er dan ook een mega woon keuken bij?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten